lovebag_louisvuitton.jpg

Ik val zwaar voor accessoires met een extra gekkigheidje, opvallend detail of zoetig element. Zo bleef mijn blik hangen op de nieuwe campagne van Louis Vuitton, waar een pikant geklede Scarlet Johansson een zeer lovely exemplaar van een tas vasthoudt. Een grote off white shopper, waar met grote letters het LV monogram in het woord LOVE verweven is. En ja ik ben verliefd, heel logisch natuurlijk want het tasje heeft de toepasselijke naam That’s Love.

Het ontwerp blijkt van de hand, van hoe kan het ook anders, King of bag’s Marc Jacobs. De man die een vrouw verliefd laat worden op een tas. Iedereen moet en zal een, gekopieerd of niet, exemplaar hebben. Ik denk dat ik er zo’n 10 minuten naar gestaard heb, maar het tasje kwam niet los van het papier. Dan maar even kijken wat het moet kosten. Het was even doorklikken toen ik op de Louis Vuitton website via bak en stuurboord ‘Louis doet ook in zeilen’ uiteindelijk terecht kwam bij de tas, maar nee geen prijs te vinden. De tas blijkt er in 2 kleuren te zijn, paars en off white.

Quote Mark Jacobs: Love can not be spelt without the LV initials. En dat heeft meneer Jacobs heel scherp gezien. Zo kan That’s Love ook niet betaald worden zonder een VL (very large) paycheck. Wat een echt exemplaar moet kosten, kon ik helaas niet vinden, op eBay kost het ding zo rond de € 1.504,59.