Louis Vuitton Antwerpen

Tijdens mijn verblijf in Brussel werd er bij mij thuis een pakketje afgeleverd. Het pakje bleek afkomstig te zijn van Louis Vuitton Antwerpen. Als reactie op mijn artikel “Koop niet bij Louis Vuitton Antwerpen” ontving ik een zowel een brief als het beloofde presentje van het tassenmerk.

De brief was geschreven door de vergeetachtige manager van Louis Vuitton Antwerpen. Over de inhoud kan ik vrij kort zijn, het label bood zijn excuses aan. De belabberde service die het merk had geleverd, hoorde niet bij een huis als Louis Vuitton.

Ondanks dat het merk excuses heeft aangeboden, staan er in de brief nog steeds een aantal zaken waarover ik het niet eens ben. Louis Vuitton herhaalde maar weer eens dat zij geen producten opsturen. Heel vreemd vind ik dit, aangezien het merk voor een aantal landen wel een online shop heeft en de producten dan wel gewoon opstuurt.

Daarnaast werd de schuld van het niet op tijd leveren van de het product weer bij de koerier gelegd. Zelf vind ik dit toch moeilijk te geloven, aangezien het koeriersbedrijf heel hulpvaardig was en de manager van Louis Vuitton Antwerpen al meerdere keren tegen mij heeft gelogen.

Hoewel ik vind dat ik niet netjes ben behandeld, heeft Louis Vuitton toch zijn excuses aangeboden samen met een kleine attentie. Het presentje is een rond Louis Vuitton doosje met daarin geurende stenen. Natuurlijk is het fijn dat het merk mijn klacht nu wel serieus heeft genomen. Het enige wat aan mij blijft knagen, is het feit dat ik eerst niet goed werd geholpen totdat mijn probleem media-aandacht kreeg. Als klant van Louis Vuitton word ik niet serieus genomen, maar als redacteur wel. Zonder deze pers invloed had ik nooit meer iets van Louis Vuitton gehoord. Helaas is niet iedere klant, die niet netjes geholpen wordt door een bedrijf, redacteur bij Nederlands grootste high fashion blog.