Prêt àporter

Modevakbeurs Prêt à porter die begin september in Parijs plaatsvindt, heeft dit seizoen twee nieuwe sectoren: The Box en Shibuya.

The Box is het resultaat van onderzoek onder bezoekers, waaruit bleek dat er behoefte was aan een aparte afdeling voor accessoirelabels in het hogere segment. Deze editie presenteren 50 internationale accessoiremerken hier hun collecties in een “meer intieme en eigentijdse omgeving, waardoor de merkidentiteit beter tot zijn recht komt. The Box biedt exposanten en bezoekers een ontmoetingsplek in een designomgeving,” aldus het persbericht.

Shibuya is genoemd naar het Fashion District in Tokyo en richt zich op een nieuwe generatie consumenten, jonge vrouwen van 15-25 jaar. Deze groep groeit snel en wordt sterk beïnvloed door mode en trends uit Japan en andere delen van de wereld. In een “avantgardistische omgeving” worden 4 maal daags modeshows georganiseerd. Daarnaast zijn er poppen gekleed in Japanse designer kleding,  is er muziek en kan er Japans gegeten worden.

Geïnteresseerd? Prêt à porter wordt van 1 t/m 4 september georganiseerd in het expositiecomplex Paris Expo Porte de Versailles in Parijs. Een toegangskaart vooraf reserveren kost €18,-.

Bron: fashionunited.nl

Add Your Comment