Renée Zellweger en Tommy Hilfiger hebben bekend gemaakt de handen ineen te slaan. De twee komen namelijk met een tas die de strijd tegen borstkanker moet steunen.

Tommy Hilfiger heeft onlangs zijn nieuwste tas onthuld waarvan een gedeelte van de opbrengst wordt geschonken aan het Breast Health Institute. Ditmaal creëerde de Amerikaanse ontwerper een camel tas met gouden elementen en koos hij Renée Zellweger als het gezicht van de tas.

Steentje bijdragen

Renée Zellweger is vereerd dat zij de ambassadrice mag zijn van speciale tas. “Met de opbrengst van de limited edition tas zullen we in staat zijn mee te strijden tegen borstkanker en bieden we consumenten de mogelijkheid om bij te dragen op hun eigen manier,” aldus de actrice.

Dit is overigens niet de eerste keer dat Tommy Hilfiger speciaal voor het Breast Health Institute een tas heeft ontwerpen. Hilfiger doet dit al zo’n 5 jaar waardoor Renée Zellweger haar naam mag toevoegen aan de rij met eerdere ambassadrices zoals Helena Christensen, Carla Bruni en Milla Jovovich.

De limited edition tas van Tommy Hilfiger is vanaf 6 mei te koop. De tas gaat waarschijnlijk €210 kosten waarvan €70 wordt gedoneerd aan het Breast Health Institute.