Het bekende Coca Cola light flesje is wederom in een nieuw designer jasje gestoken. Ditmaal was Gianfranco Ferré aan de beurt om het Coca Cola flesje op te fleuren.

Na een hele rits designers, waaronder Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli en Versace, heeft Coca Cola nu het modehuis Gianfranco Ferré weten te strikken om hun licht te laten schijnen op het Coca Cola light flesje. Tommaso Aquilano en Roberto Rimondi, de creatieve directeurs van het merk, maakten maar liefst 4 ontwerpen voor het iconische flesje.

Voor de Gianfranco Ferré Coca Cola light flesjes lieten de heren zich inspireren door de typische Gianfranco Ferré stijl. Zo is één van de flesjes voorzien van een krokodillenprint, is een andere gehesen in een witte blouse en staan de andere 2 flesjes in het teken van de Obi riem en de Signature Pin.

Gianfranco Ferré creëerde de flesjes ter gelegenheid van een liefdadigheidsproject van Coca Cola. De fles met de krokodillenprint en de witte blouse zijn daarom geveild en de andere 2 varianten zijn te koop in Italië. De opbrengst van de verkoop wordt geschonken aan het Women Researchers for Cystic Fibriosis project.